Ben jij die topper in het maken van telefonische bezoekafspraken die binnenkort komt werken bij de Stichting Mobiliteit voor Iedereen?

Een dag uit het leven van onze Medewerkers Projectondersteuning:
Vandaag werk je in de ochtenddienst en ben je lekker op tijd op kantoor. Je installeert je op je werkplek en pakt nog snel een kopje koffie.
Om 9 uur start je de dag met al je collega’s in de dagaftrap. Wie ondersteunt vandaag welke projectleider? Welk doel ga je halen vanmorgen?
Je hebt er zin in en gaat snel achter je computer zitten en pakt de telefoon erbij. Althans je maakt graag gebruik van je headset. Op die manier heb je je handen vrij om tijdens de gesprekken je computer goed te kunnen gebruiken.
Halverwege de ochtend heb je al een aantal mooie afspraken weten te maken. 1 met een lokale bakker, 1 met een restauranthouder, maar ook een mooie afspraak met de directeur van de lokale vestiging van een landelijke organisatie.
Na de koffie gaan je gesprekken iets minder enthousiast, maar jij geeft niet op! En dan zomaar ineens realiseer jij zelf een prachtige donatie voor de Stichting MVI. Lachend beëindig je het gesprek, want de donateur vraagt je op de valreep: “Stuur je de factuur pas aan het eind van de dag? Ik moet het namelijk nog wel even aan mijn vrouw vertellen.”

Wie zijn wij?
Stichting Mobiliteit voor Iedereen is opgericht in 2014 en vindt het belangrijk dat iedereen in staat moet zijn om deel te kunnen nemen aan de maatschappij. Door bezuinigingen op verschillende budgetten vanuit de overheid is het voor veel zorginstellingen lastig om geschikt vervoer te regelen, waardoor veel hulpbehoevende mensen thuis blijven zitten.

Het is onze missie om dit noodzakelijke vervoer voor zorginstellingen te regelen en hierbij schakelen wij de hulp in van lokale ondernemers.

Wie ben jij?
– Jij wilt of bent in staat om met iedereen een gesprek aan te knopen. Ongeacht met wie je praat of het tijdstip van de dag.
– Je luistert graag naar anderen en toont graag oprechte interesse
– Je maakt ook heel graag gebruik van je commerciële kant
Je bent sociaal maatschappelijk betrokken
Je beschikt over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en bent proactief
Je hebt een prettige telefoonstem
Je kunt makkelijk schakelen op gespreksniveau
Je bent proactief
Je kunt met de meest voorkomende programma’s op een PC overweg
Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift
Je bent woonachtig in een straal van 15 km rondom Made
Je bent inzetbaar voor 16-28 uur in de week, van maandag t/m vrijdag

Wat bieden wij jou?
– Een stabiele functie met groeimogelijkheden
– Een mooie plek binnen de organisatie waar plezier, waardering en betrokkenheid op vele fronten terug te vinden is
– Een vast salaris
– Bovenop het vaste salaris een bonusregeling
– Reiskostenvergoeding (woon-werk)
– 25 vakantiedagen bij een fulltime werkweek

Sollicitatie:
Wil je meer weten over deze functie? Stuur dan je CV plus een motivatie naar vacatures@stichtingmvi.nlo.v.v. Medewerker Projectondersteuning 1. Wij nemen dan spoedig contact met je op.

Open chat