Proostwetering 71 Utrecht, Utrecht 3543 AC Nederland
Partner:

Tribus

Algemene informatie Bedrijf

In deze moderne wereld is het ons doel om de mobiliteit van mensen te verbeteren. Wij bereiken dit doel door het verstrekken van een volledig gamma van zeer betrouwbare mobiele oplossingen die voldoen aan de behoeften van de passagiers, of ze nu reizen in een rolstoel of niet.

Sinds 1998 creëren wij rolstoel toegankelijk personenvervoer. Vrijwel elk type bus of auto bouwen wij om tot multifunctioneel voertuig dat voldoet aan alle geldende veiligheidsnormen. Onze kracht is onze innovatiedrive. Wij zetten hoog in op het ontwikkelen van nieuwe innovaties en dit heeft geleid tot het meest veilige en duurzame stoel- en vloersysteem ter wereld; TriflexAIR.

In 2019 kreeg onze innovatiekracht een hele nieuwe betekenis door de lancering van ons grootste en meest bijzondere project ooit: De Movitas, de elektrische stadsbus van de toekomst; De Movitas. Ontworpen vanaf de tekentafel hebben wij een eerste demomodel gelanceerd op Busworld 2019 en zijn wij toegetreden tot een nieuwe markt.

Ons gedachtegoed is eigenlijk heel simpel: we ontwerpen, we innoveren, we produceren en bieden geschikte mobiliteitsoplossingen tegen een concurrerende prijs, volgens de hoogste kwaliteitsnormen en altijd op tijd geleverd.

Ons innovatief talent is gericht op de ontwikkeling en productie van producten die kwaliteit en efficiëntie eisen en wensen van de klant op de eerste plaats zetten. Hoewel de basis van ons bedrijf in Nederland ligt, is het onze ambitie om onze horizon te verbreden op de internationale markt, met als doel tot een van de meest innovatieve spelers in de wereld te worden. Momenteel zijn wij actief in 18 landen.