Dennis van Druten
dennis.van.druten@stichtingmvi.nl
Bosscheweg 104 5056 KD Berkel Enschot

Actief Zorg/Boeijend Huys

Sinds april 2013 biedt Boeijend Huys Ouderenzorg kleinschalige woon- en zorgvoorziening voor mensen met geheugenproblematiek, zoals dementie. Samen met hun medewerkers creëren zij mogelijkheden voor een waardevol leven voor alle bewoners en cliënten. In het Boeijend Huys vinden zij het belangrijk dat ook mensen met dementie eigen keuzes kunnen maken en niet overgeleverd zijn aan de ‘instelling’. Daarnaast bieden zij ook dagbesteding voor ouderen aan met geheugenproblematieken, in combinatie met eventueel thuiszorg en thuisbegeleiding.

Actief Zorg helpt Boeijend Huys
Vanaf 31 augustus 2019 heeft Actief Zorg alle activiteiten van Boeijend Huys overgenomen nadat er een faillissement was uitgesproken over Boeijend Huys Zorg. Hiermee heeft Actief Zorg ervoor gezorgd dat een grote groep kwetsbare ouderen hun veilige thuis, persoonlijke begeleiding en een fijne dagbesteding niet zijn kwijtgeraakt.

Kleur geven aan leven door passend vervoer
Helaas zijn ook zij geconfronteerd met de drastische veranderingen in de zorg vanuit de overheid. Daarom benaderen wij sociaal betrokken ondernemers zoals u om aangepast vervoer mogelijk te maken wat geschikt is voor ouderen met een zorgvraag.

Deze rolstoelbus wordt door medewerkers en vrijwilligers gereden en zo zullen leuke uitstapjes weer mogelijk worden gemaakt. Uitstapjes geven weer even een beetje kleur aan het leven. Een rondrit maken door de omgeving, koffie drinken bij Peerke Donders, een bezoekje aan de Hasseltse Capel, een keer naar de weekmarkt of bezoekje aan de dierentuin. Het is een greep uit de vele activiteiten die ze graag organiseren voor hun ouderen.

Mogen wij op u rekenen?

Ook ú kunt helpen om bijzondere momenten tijdens gewone dagen mogelijk te maken. Op de bus zullen we uw bedrijfslogo met trots plaatsen en verwijzen naar uw ondersteuning. We maken publiciteit over deze bus in de regionale media en benoemen daarbij de sponsoren. Ook zullen we uw bedrijf ‘taggen’ en linken in berichten op sociale media en onze website. Graag willen wij u vragen of u openstaat voor een ondersteuning?

Voor reactie of aanvullende informatie neem dan gerust contact op met Dennis van Druten van Stichting MVI. U kunt hem bereiken via: 06-47964210 of per e-mail: dennis.van.druten@stichtingmvi.nl

Namens alle bewoners en begeleiding alvast bedankt voor uw tijd en aandacht, wij hopen dat u dit belangrijke project wil en kan ondersteunen!

Steun het project! Doneer nu aan Actief Zorg/Boeijend Huys

Deelnemende bedrijven met logo