Marjolein Krebbeks
marjolein.krebbeks@stichtingmvi.nl
Luciastraat 93c, 4813 XC Breda

Beidehand Breda

We bieden individuele begeleiding en in ons atelier arbeidsmatige dagbesteding. Ons atelier is speciaal voor mensen die op afstand staan van de arbeidsmarkt. Dat kan zijn door een (verstandelijke) beperking, dementie of door sociaal isolement. Mensen die door hun beperking steeds verder van de maatschappij verwijderd dreigen te raken, terwijl het zo belangrijk is voor je eigenwaarde om juist deel te nemen aan het dagelijkse leven.

Bij ons kunnen ze – in samenwerking met kunstenaars – technieken aanleren en zo hun talenten en creativiteit ontwikkelen. Dat alles binnen een kleinschalige, veilige omgeving en met als resultaat kwalitatieve kunst die daadwerkelijk wordt verkocht.

Onze lijfspreuk is dan ook: ‘Beidehand kleurt je dag!’
Kleur geven aan leven door passend vervoer Vanuit deze lijfspreuk gaan we als extra service deze groep kwetsbare mensen vervoeren van en naar onze dagbesteding, naar gezamenlijke (culturele) uitjes en voor andere noodzakelijke ritjes. Zodat het voor onze deelnemers mogelijk wordt om deel te nemen aan onze dagbesteding.

Mogen we op u rekenen?
Vanaf juni 2020 kunnen we in samenwerking met Stichting Mobiliteit voor Iedereen beschikken over een nieuwe bus voor deze activiteiten. Om het vervoer te realiseren, zij wij afhankelijk van MVO-partners. Als MVO-partner bent u ambassadeur van de bus en krijgt u een zichtbare mooie plek voor promotie van uw bedrijf op de bus. Onze deelnemers komen uit de hele regio van en rond Breda. Verder maken wij publiciteit over deze bus in de regionale en op sociale media en benoemen hierbij de sponsoren.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten, kunt u contact opnemen met Marjolein Krebbeks van Stichting MVI. U kunt haar bereiken via 06-30720929 of marjolein.krebbeks@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Beidehand Breda

Donateurs