Marjolein Krebbeks
Marjolein.krebbeks@stichtingmvi.nl
Oordeelsestraat 58 5111 PL Baarle Nassau

Beter Leven Zorg

Beter Leven Zorg is sinds kort met haar hoofdkantoor gevestigd te Baarle-Nassau. Wij stellen ons daarom graag voor aan u als ondernemer. Beter Leven Zorg is er voor mensen met een verstandelijke beperking. Wij bieden hulp op maat én een warm & veilig thuis voor deze mensen. Wij werken van regio West-Brabant, Midden-Brabant tot Oost-Brabant.

Beter Leven Zorg heeft een zorghuis in Prinsenbeek, een zorgboerderij in Molenschot en dagbesteding onder andere in Baarle-Nassau. Ook bieden we ambulante hulp in de regio. Het streven is om deze kwetsbare doelgroep te laten ontwikkelen en groeien op een zo veilig mogelijke manier. Door de bezuinigingen in de zorg, wordt het voor ons als organisatie een steeds groter probleem om deze groep kwetsbare mensen te vervoeren naar de verschillende noodzakelijke activiteiten. Het is voor de doelgroep absoluut noodzakelijk om de activiteiten voort te zetten. Niet alleen om de structuur te behouden, maar ook deel te mogen blijven nemen aan de maatschappij. Om de activiteiten blijvend te kunnen aanbieden doen wij een beroep op u.

Om dit te realiseren willen we graag in samenwerking met Stichting MVI per december 2020 gaan beschikken over een noodzakelijke zorgbus. Dit geldt voor de locatie Spieakker in Prinsenbeek. Dagelijks zal de zorgbus worden ingezet om onze bewoners onderling te kunnen vervoeren van en naar de dagbesteding in Baarle-Nassau, uitjes, sportactiviteiten of het doen van de gezamenlijke boodschappen.

Wat is nu onze vraag aan u?
Stichting MVI stelt zich garant voor de aanschaf van de nieuwe Mercedes Sprinter L3-H3. Om het project tot een succes te maken en deze kwetsbare groep te kunnen voorzien van noodzakelijk vervoer, doen we een beroep op u.

We bieden uw bedrijf de mogelijkheid om middels een MVO-partnership de realisatie van de noodzakelijke zorgbus mogelijk te maken. We hebben verschillende mogelijkheden waarvan het plaatsen van uw bedrijfslogo op de zorgbus er één van is. Op deze manier draagt uw bedrijf bij aan het helpen van een sociaal maatschappelijk project én krijgt uw bedrijf naamsbekendheid.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met projectleidster Marjolein Krebbeks, tel: 06-30720929 of via mail: marjolein.krebbeks@stichtingmvi.nl. Marjolein komt het graag persoonlijk toelichten. U mag ook contact opnemen met Myriam van Turenhout, info@beterlevenzorg.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Beter Leven Zorg

Deelnemende bedrijven met logo