Martine Meulmann
martine.meulmann@stichtingmvi.nl
Borgerstraat 45 1053 PB Amsterdam

De Klinker Amstelring

Stelt u zich eens voor: u woont in Amsterdam West, bent 85 jaar, een deel van uw omgeving is weggegevallen en u heeft ouderdomsproblemen. U kunt de deur moeilijker uit en er gaan dagen voorbij dat u niemand spreekt of ziet. Uw leven verandert. Het lijkt of de kleur langzaam uit het leven verdwijnt. Sommige, voor u, belangrijke en leuke dingen die u vroeger graag deed gaan moeizamer, als ze überhaupt nog gaan. Hoe fijn zou het dan zijn om naar een leuke dagbesteding te kunnen gaan om sociale contacten op te doen en te onderhouden waar u zich prettig voelt. Gewoon een onbezorgde leuke dag!

Kleur geven aan het leven
Ouderen willen een zinvolle invulling van hun dag. Bij ons, bij Dagbesteding De Klinker, wordt dit mogelijk gemaakt! Gezelschap, ontwikkeling en plezier staan hierbij voorop. Eenzaamheid wordt tegen gegaan en er wordt ook aan vitaliteit gewerkt. Om bij De Klinker te kunnen komen, hebben veel ouderen aangepast vervoer nodig, geschikt voor mensen met een zorgvraag. Dit kunnen wij bieden, maar hiervoor hebben we wel uw hulp nodig.

Passend vervoer
De Klinker heeft de vrijwilligers, maar niet het voertuig om mensen te kunnen ophalen. De overheid vergoedt dit vervoer maar zeer ten dele. Daarom regelt De Klinker samen met Stichting MVI en sociaal betrokken ondernemers een nieuwe rolstoelbus. Deze bus zal gereden worden door vrijwilligers. De chauffeurs vinden het erg leuk om mensen heen en weer te rijden en hun dag zinvol te besteden. Zo zijn ze lekker onder de mensen en dat is voor de deelnemers ook weer leuk!

Help ons mee!
Om het vervoer te realiseren, zijn wij afhankelijk van sponsoren. Als sponsor krijgt u bijvoorbeeld een mooie plek op de bus, waardoor uw logo goed zichtbaar is wanneer wij onze deelnemers halen/brengen naar de dagbesteding! Onze zorgvragers komen uit het hele westelijke deel van Amsterdam. Verder maken we publiciteit over deze bus in de regionale media en benoemen daarbij de sponsoren. Ook zullen we uw bedrijf ‘taggen’ en ‘linken’ in berichten op sociale media en onze website.

Voor reactie of aanvullende informatie neem dan gerust contact op met Martine Meulmann: 06-38911886, martine.meulmann@stichtingmvi.nl.

Namens alle deelnemers, begeleiding en vrijwilligers alvast bedankt voor uw tijd en aandacht, wij hopen dat u dit belangrijke project wil en kunt ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan De Klinker Amstelring

Deelnemende bedrijven met logo

Berry (I love you Berry much), Amsterdam
F.J. Beumer BV, Amsterdam
Pink’s Bakery, Amsterdam
Florijn Business Solutions, Amsterdam                                                                                                                  Boekhandel Hoogstins, Amsterdam.
Hotel Heye 130, Amsterdam.
Cafe Brel, Amsterdam.

Donateurs

Kleermaker Kalender, Amsterdam.                                                                                                                              Topido, Amsterdam.
Print en Inkt Bilderdijk, Amsterdam.
Kesbeke Tafelzuren, Amsterdam.
Hotel Wilhelmina, Amsterdam.
The Movement Practice, Amsterdam.
Fresh For You, Amsterdam.
Brinkmeier Elands Architecten, Amsterdam.
Groothandel in aardappelen C. Stam & zn, Amsterdam.
Fat Phill’s, Amsterdam.
Bommels Broodjes, Amsterdam.
Wolthuis Tuinontwerp, Amsterdam.
Kooy’s Deli, Amsterdam.
Atelier Soil, Amsterdam.
sdss slotenservice, Amsterdam.
Il Re di Puglia, Amsterdam.
Orange Panda, Amsterdam.
Toko Kok Kita, Amsterdam.
Coffeeroom kinkerstraat, Amsterdam.

Open chat