Kimberley Haazen
kim.haazen@stichtingmvi.nl
Steenhouwersgaarde 1 2542 AA Den Haag

Florence Den Haag – Rijswijk

Ouderen willen net zo graag als jij en ik een fijne invulling van hun dag hebben, maar voor hen ligt dat meestal net iets lastiger. Dit komt omdat veel ouderen moeite hebben om hun weg naar buiten te vinden. Dit kan onder andere komen door problemen met mobiliteit. Florence probeert, in samenwerking met Stichting MVI, dit probleem aan te pakken en zo de ouderen weer zicht te geven op een fijne daginvulling.

Eenzaamheid is een groot probleem onder de ouderen. Dit geldt ook voor de ouderen van Florence. Door zorglocaties te bezoeken die dagbesteding aanbieden, kunnen de ouderen toch wat maken van hun dag. Maar om hier te kunnen komen, hebben zij vervoer nodig. Zonder dit vervoer kunnen zij niet langer deze noodzakelijke locaties bezoeken. Voor velen is het vervoer een groot obstakel. Zij zijn afhankelijk van te duur taxivervoer, waardoor veel ouderen de dagbesteding niet meer bezoeken en in sociaal isolement raken.

Florence is een zorginstelling gevestigd in de omgeving van Den Haag en omgeving. Bijna 5.000 medewerkers staan dagelijks in dienst van Florence om de ouderen in deze omgeving zo goed mogelijk te verzorgen. Florence streeft er naar om, juist als de gezondheid het even af laat weten, paraat te staan voor de ouderen.

Voor Florence en haar ouderen zou een aangepaste zorgbus dé oplossing zijn om het vervoer toch mogelijk te kunnen maken. Om dit vervoer te kunnen realiseren, is Florence op zoek naar MVO-partners. MVO-partners zijn maatschappelijk betrokken ondernemers die een bijdrage leveren aan dit noodzakelijke vervoer. Zonder deze MVO-partners blijven veel ouderen thuis zitten en raken in sociaal isolement. Ook jij kunt eenzaamheid de kop indrukken en sociaal isolement proberen te verhelpen. Dit wil jij toch ook mede mogelijk maken? Uiteraard biedt Stichting MVI deze ondernemers een tegenprestatie om mee te doen aan dit project. Onze projectleider, Kimberley Haazen, vertelt je graag meer over het noodzakelijke zorgvervoer voor de ouderen.

Hoe fijn zou het zijn voor deze ouderen om naar een leuke ontmoetingsplek met activiteiten te gaan? Een plek bezoeken waar zij zich prettig voelen en waar ze nieuwe contacten opdoen! Jij kunt deze ouderen helpen door contact op te nemen met de projectleider van dit project. Verhelp jij ook eenzaamheid door actief deel te nemen aan dit project? Je kunt contact opnemen met onze projectleider via: 06-52616730 of email: kim.haazen@stichtingmvi.nl

Steun het project! Doneer nu aan Florence Den Haag – Rijswijk

Donateurs

Restaurant Gran Sasso
Glazenwasserij Glashelder
Van den Belt Electra
J. P. Smit Belastingadviesburo B.V.
Exelbouw
Regent Ingredients B.V.
House of Hubner
Beautysalon Citra
TULP Interactive
Supermarkt Bouda
L.P.M. Goeyenbier
DH10 Consultancy
De Leeuw Bloemen
Zink op maat
Electronics & Telematics B.V.
De Compagnie
Kemper Assurantie
Albert Heijn Rijswijk

Boag
Van Eck Security Consultancy
AcceLead
T.C.K. Transport
Financieel Voorlichtingsbureau
Tandartspraktijk Bisschop
Sparkling Spaces B.V.
Fa. Freek van Os
Peoplewise
Albert Heijn
TotaalBeauty
Coopra Buis B.V.
Marktbedrijf T. Post & Zonen B.V.