info@stichtingmvi.nl
Adres zorgproject:
Diamantstraat 7, 6713 TL Ede

Herbergier Ede

In Herbergier Ede wonen mensen. Zij lezen de krant, luisteren naar een vioolconcert of laten hun hondje even uit. Ze doen dingen die je thuis ook doet. Is dat bijzonder? Nee en ja. Het gaat hier om oudere mensen met
geheugenproblemen. Zelfstandig wonen lukt hen niet meer. De verleiding is dan groot om alles uit handen te nemen. Maar waarom? Een dame of heer die dag en datum niet meer kan onthouden kan nog zoveel wel. Daar richt Herbergier zich op.

Waarom kiest deze zorgorganisatie voor een bus via Stichting MVI?

Een zorgondernemer wil zich het liefst richten op de zorg van deelnemers. Maar het ophalen en thuisbrengen van deelnemers kost vaak veel geld. Het zelf aanschaffen of leasen van een 9-persoonsbus bij een dealer of een leasemaatschappij is onbetaalbaar geworden. Laten wij ze daar nu mee kunnen helpen. Een eigen bus voor een vast bedrag per maand, met of zonder rolstoelplaatsen. Dit tegen een heel aantrekkelijk tarief, door de
ondersteuning van onze MVO partners. Wij ontzorgen een zorgondernemer volledig met onderhoud, verzekering en belasting. Vraag gerust jouw projectleider Iris Hielkema voor meer informatie, bel 06-15 05 42 75
of mail iris.hielkema@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Herbergier Ede