kimberley Haazen
kim.haazen@stichtingmvi.nl
Frederik van Eedenplein 4b 2394 EB Hazerswoude-Rijndijk

Herbergier Hazerswoude-Rijndijk

Onze Herbergier is een kleinschalige woonvorm waar mensen met geheugenproblemen terecht kunnen als zelfstandig wonen niet meer lukt. Samen met onze medewerkers begeleiden wij de bewoners in het dagelijks leven op een bijzonder gewone en liefdevolle manier.

Persoonlijke aandacht en tijd voor de bewoners staan hierbij voorop. De medewerkers richten zich volledig op de bewoners en zijn niet belast met overbodige administratieve werkzaamheden. Wij stellen de bewoners zoveel mogelijk in staat hun leven te leiden zoals ze dat gewend zijn en richten ons op wat zij (nog) wel kunnen en stimuleren hen hierin zolang dit mogelijk is.

Het leven in de Herbergier doen wij zo gewoon mogelijk. We ondernemen activiteiten zoals samen genieten van: feestelijke momenten, het bereiden en eten van maaltijden, (voor)lezen, muziek maken en luisteren, boodschappen doen, wandelen en fietsen. Kortom de dagelijkse bezigheden die we thuis ook doen.

In samenwerking met Stichting Mobiliteit Voor Iedereen proberen ze te kunnen beschikken over een nieuwe zorgbus voor onze locatie. Deze zorgbus wordt dagelijks ingezet om de inwoners te kunnen vervoeren naar activiteiten op locaties, gezamenlijke uitjes of simpelweg boodschappen. Met deze zorgbus kunnen we voor periode van 60 maanden al onze zorgafhankelijke cliënten de levensvreugde bieden waarop wij allen recht hebben.

Wat is nu onze vraag aan u? In het kader van een MVO participatie bieden we sociaal maatschappelijke  ondernemers een leuke, opvallende maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus te kunnen realiseren. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de rolstoelbus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarbij draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project.

Voor vragen en of reactie n.a.v. deze brief kunt u contact opnemen met projectleider Kimberley Haazen. U kunt haar bereiken per mail: kim.haazen@stichtingmvi.nl of per telefoon: 06-52616730.

Steun het project! Doneer nu aan Herbergier Hazerswoude-Rijndijk

Deelnemende bedrijven met logo

Hair Change, Hazerswoude-Rijndijk.
Caravanbedrijf Dank en Hoop,  Hazerswoude-Rijndijk.
Fransen Administratiekantoor & Consultancy B.V., Hazerswoude-Rijndijk.
Theehuis en Theetuin ‘t Woutje, Hazerswoude-Dorp.
EU Liaison, Hazerswoude.
De Peinder B.V., Hazerswoude.
Autobedrijf van Rooijen, Hazerswoude-Dorp.
Lider Job, Hazerswoude-Dorp.
Zuijdwijk Reclame, Hazerswoude-Dorp.
Kinderopvang Apetrots, Hazerswoude-Dorp.
Molm, Hazerswoude-Dorp.
Smederij van Rijn, Hazerswoude-Rijndijk.
de Hollander, Hazerswoude-Dorp.

Donateurs

Acupentuur Van der Schouw, Hazerswoude-Rijndijk.
Studio Graafland schoolfotografie, Hazerswoude-Dorp.
Vrech, Hazerswoude-Rijndijk
Schoonheidssalon Reinwoude, Hazerswoude-Dorp.