kimberley Haazen
kim.haazen@stichtingmvi.nl
Frederik van Eedenplein 4b 2394 EB Hazerswoude-Rijndijk

Herbergier Hazerswoude-Rijndijk

De zorgbus bezorgt ouderen een leuke dag. De kleinschaligheid van de bus, de aandacht van vrijwilligers en de onderlinge contacten zorgen ervoor dat deelnemende ouderen blij naar huis gaan. Iedere twee maanden bedenken de vrijwilligers een programma. Dit boekje wordt gratis digitaal gestuurd naar alle ouderen die al eens meegingen. Ouderen kunnen ook een boekje per post aanvragen.

In samenwerking met Stichting Mobiliteit Voor Iedereen proberen ze te kunnen beschikken over een nieuwe zorgbus voor onze locatie. Deze zorgbus wordt dagelijks ingezet om de inwoners te kunnen vervoeren naar activiteiten op locaties, gezamenlijke uitjes of simpelweg boodschappen. Met deze zorgbus kunnen we voor periode van 60 maanden al onze zorgafhankelijke cliënten de levensvreugde bieden waarop wij allen recht hebben.

Wat is nu onze vraag aan u? In het kader van een MVO participatie bieden we sociaal maatschappelijke  ondernemers een leuke, opvallende maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus te kunnen realiseren. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de rolstoelbus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarbij draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project.

Voor vragen en of reactie n.a.v. deze brief kunt u contact opnemen met projectleider Kimberley Haazen. U kunt haar bereiken per mail: kim.haazen@stichtingmvi.nl of per telefoon: 06-52616730.

Steun het project! Doneer nu aan Herbergier Hazerswoude-Rijndijk

Deelnemende bedrijven met logo