info@stichtingmvi.nl
Adres zorgproject:
Franciscusweg, 1216 RS Hilversum, Nederland

Hilverzorg Hilversum

HilverTours is onderdeel van HilverZorg en verzorgt wekelijks met 3 rolstoelbussen diverse dag-uitjes voor ouderen in Hilversum. U ziet ze vast wel eens rijden!

Zoals u wellicht in de verschillende media heeft vernomen zijn er vanuit de overheid de afgelopen jaren vele belangrijke en verstrekkende veranderingen doorgezet m.b.t. het welzijn van onze ouderen. Dit heeft er direct toe geleid dat zorginstellingen en welzijnsorganisaties in Nederland voor nieuwe uitdagingen zijn komen te staan. Met name op het gebied van welzijnsactiviteiten voor kwetsbare ouderen wordt het steeds moeilijker kostendekkend te werken.

HilverZorg vindt het echter belangrijk dat activiteiten georganiseerd blijven worden en heeft daarom met ondersteuning van de Stichting Welzijn Senioren geïnvesteerd in het geheel door vrijwilligers gerunde HilverTours.

Passende oplossing

Eind 2019 hebben we i.s.m. Stichting Mobiliteit Voor Iedereen geïnvesteerd in een noodzakelijke nieuwe rolstoelbus voor HilverTours. Deze bus wordt wekelijks meerdere malen ingezet om de leukste dag-uitjes voor ouderen in de Gooi en Vechtstreek te organiseren. Met deze bus kunnen we voor een periode van 60 maanden kwetsbare Hilversummer ouderen de levensvreugde bieden waarop zij recht hebben.

Wat is nu onze vraag aan u?

In het kader van een MVO-participatie bieden we u als sociaal maatschappelijke ondernemer een leuke, opvallende, maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus mede te realiseren. Wij hopen dat u als ondernemer met uw bedrijfslogo een plekje in wilt nemen op onze nieuwe rolstoelbus en daarvoor een bijdrage wilt betalen.

Wij zullen dan uw logo met trots plaatsen op de bus en verwijzen naar uw ondersteuning. We maken publiciteit over de bus in de regionale media en benoemen daarbij natuurlijk onze sponsoren.

Voor vragen en of reactie kunt u contact opnemen met oprichter Edwin Kock via: 06-24525635 of edwin.kock@stichtingmvi.nl

Namens alle vrijwilligers en deelnemers van HilverTours willen wij u alvast danken voor uw aandacht en tijd. Wij hopen dat u dit belangrijke project wilt en kunt ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan Hilverzorg Hilversum

Donateurs