Rob Pessers
rob.pessers@stichtingmvi.nl
Hurkske 8 5469PJ, Erp

Japara Zorg en Welzijn

Japara Zorg en Welzijn is een zorgboerderij in het buitengebied van Erp. Japara heeft als doel om mensen van allerlei leeftijden en zorgvragen een passende dagbesteding te bieden in een huiselijke setting.

Met een hecht team van professionals, vrijwilligers en stagiaires wordt bij Japara passende dagbesteding geboden aan een vijftigtal deelnemers. Met een betrokken team wordt er hard gewerkt om iedereen de benodigde aandacht te geven. Dit doen zij door de groepen zo klein mogelijk te houden, waardoor er veel persoonlijke aandacht is voor de deelnemers. Het gewenste resultaat hiervan is dat zij zich weer thuis voelen in de maatschappij.

Ook voor Japara geldt dat vervoer vrijwel niet wordt vergoed. Dit houdt in dat deze zorggroep is overgeleverd aan dure taxikosten of aan anderen die hen kunnen vervoeren. De kosten van een veilige zorgbus kan de organisatie niet dragen. Daarom spant Stichting MVI zich in om een nieuwe zorgbus op de weg te zetten. Dit doen zij samen met de leveranciers van Japara, de MVO Partners en ondernemers in de regio. De zorgbus gaat per januari 2019 de weg op.

Momenteel haalt Japara de bezoekers op met privĂ© auto’s. Dit kan zo natuurlijk niet voortduren.

Om deze zorgbus te kunnen realiseren doen wij een beroep op ondernemers voor een MVO bijdrage. Japara biedt deelnemers van het project een mooie tegenprestatie.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten, kunt u contact opnemen met Dayelle Pluymakers, tel: 06-46183531 of via mail: dayelle.pluymakers@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Japara Zorg en Welzijn

Deelnemende bedrijven met logo

Donateurs

Kempkes Waterpompen, Gemert.
Hengstenhouderij W. van Wanrooij, Keldonk.
Zuivelhandel Theo Bosch, Veghel.
Gimann Technik, Erp.
Abek Service, Erp.
Kim’s Salon, Erp.
Rudy Bongers, Erp.
Abelen, Erp.
De Wilgen, Erp.
Kwalificatiegericht, Gemert.
ProHout Houthandel, Gemert.

Manos Bewindvoering, Gemert.
Gunstig & Kundig, Gemert.
Kingspan Unidek BV, Gemert.
Cafetaria De Sleutelbos, Gemert.
Shiatsu Praktijk Snijders, Gemert.
INlicht, Boekel.