Iris Hielkema
iris.hielkema@stichtingmvi.nl
Sigmondstraat 3 4251 ZA Werkendam

Molenhof

Wilt u uw dag op een fijne manier doorbrengen? Ervoor zorgen dat u onder de mensen blijft?
Actief bezig zijn met een hobby of rustig een kop koffiedrinken, alles is mogelijk. De Molenhof houdt rekening met uw mogelijkheden waardoor uw beperkingen naar de achtergrond verdwijnen. Lichamelijke beperkingen hoeven u niet te belemmeren om bij ons te komen omdat ons gebouw daarop aangepast is.

Wij hebben een belangrijke functie in de respijtzorg, het ontlasten van de mantelzorger. Dit heeft het positieve gevolg dat u langer thuis kunnen blijven wonen. Om met onze ouderen op pad te kunnen gaan, willen wij beschikken beschikken over een nieuwe zorgbus.

In samenwerking met Stichting Mobiliteit Voor Iedereen proberen we te kunnen beschikken over een nieuwe zorgbus voor onze locatie. Deze zorgbus wordt dagelijks ingezet om de inwoners te kunnen vervoeren naar activiteiten op locaties, gezamenlijke uitjes of simpelweg boodschappen. Met deze zorgbus kunnen we voor periode van 60 maanden al onze zorgafhankelijke cliënten de levensvreugde bieden waarop wij allen recht hebben.

Wat is nu onze vraag aan u? In het kader van een MVO participatie bieden we sociaal maatschappelijke  ondernemers een leuke, opvallende maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus te kunnen realiseren. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de rolstoelbus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarbij draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project.

Voor vragen en of reactie n.a.v. deze brief kunt u contact opnemen met projectleider Iris Hielkema. U kunt haar bereiken per mail: Iris.hielkema@stichtingmvi.nl of per telefoon: 06-15054275.

Steun het project! Doneer nu aan Molenhof

Deelnemende bedrijven met logo