Anne Haanskorf
anne.haanskorf@stichtingmvi.nl
Schandelermolenweg 2, 6412 XW Heerlen

Nobama Care

Stelt u zich eens voor: vanwege u geheugenproblemen heeft u hulp nodig in de ondersteuning van een dag invulling. Ook vanzelfsprekende handelingen die voor u normaal zijn lukken moeizaam of niet meer.

Hierdoor kunt u niet meer zelfstandig op pad. Hoe fijn zou het zijn om dan toch de kans te krijgen om af en toe een leuke activiteit te ondernemen. Een sociaal uitje kan erg veel bijdragen aan het welzijn van onze bewoners en is daarom van essentieel belang.

Nobama Care wil voor de bewoners meer invulling geven aan een zinvolle dag. Aangepast vervoer is daarom belangrijk. Dit kan Nobama Care bewerkstellingen samen met MVI. Hier is echter wel hulp voor nodig.

Passend vervoer

Een aangepaste rolstoelbus is voor Nobama Care de oplossing. De aanschaf van zo’n bus valt buiten de reguliere vergoedingen van de overheid. Daarom heeft Nobama Care de keuze gemaakt om samen met Stichting MVI en sociaal betrokken ondernemers aangepast vervoer te gaan regelen. Een eigen busje geeft Nobama Care de flexibiliteit om samen met bewoners eropuit te gaan. Onze ervaring is dat mensen met een geheugen probleem opfleuren als ze buiten de deur een activiteit kunnen ondernemen.

Help ons mee!

Om het vervoer te realiseren, zijn wij afhankelijk van MVO-partners. Als MVO-partner bent u ambassadeur van de bus en krijgt u bijvoorbeeld een mooie plek voor promotie van uw bedrijf op de bus. Uw logo is goed zichtbaar wanneer wij onze bewoner halen/ brengen naar de activiteit! Nobama Care heeft momenteel locaties in Heerlen, Sittard, Meerssen en Schinnen. Het busje zal daarom erg zichtbaar zijn in de regio.

Verder maken we publiciteit over deze bus in de regionale media en benoemen daarbij de sponsoren. Ook zullen we uw bedrijf ‘taggen’ en linken in berichten op sociale media.

Voor reactie of aanvullende informatie neem dan gerust contact op onze projectleider Anne Haanskorf, telefoon: 06-25068282 of email: anne.haanskorf@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Nobama Care

Deelnemende bedrijven met logo