info@stichtingmvi.nl
Adres zorgproject:
Schandelermolenweg 2, 6412 XW Heerlen

Nobama Care

Deze zorgorganisatie heeft jouw hulp nodig!

Stel je je eens voor: vanwege je geheugenproblemen heb je hulp nodig in de ondersteuning van een daginvulling. Ook vanzelfsprekende handelingen die voor jou normaal zijn, lukken moeizaam of niet meer.

Hierdoor kun je niet meer zelfstandig op pad. Hoe fijn zou het zijn om dan toch de kans te krijgen om af en toe een leuke activiteit te ondernemen. Een sociaal uitje kan erg veel bijdragen aan het welzijn van de bewoners van Nobama Care en is daarom van essentieel belang. Nobama Care wil voor de bewoners meer invulling geven aan een zinvolle dag.

Waarom kiest deze zorgorganisatie voor een bus via Stichting MVI?

Een zorgondernemer wil zich het liefst richten op de zorg van cliënten. Maar het ophalen en thuisbrengen van cliënten kost vaak veel geld. Het zelf aanschaffen of leasen van een 9-persoonsbus bij een dealer of een leasemaatschappij is onbetaalbaar geworden. Laten wij ze daar nu mee kunnen helpen. Een eigen bus voor een vast bedrag per maand, met of zonder rolstoelplaatsen. Dit tegen een heel aantrekkelijk tarief, door de ondersteuning van onze MVO partners. Wij ontzorgen een zorgondernemer volledig met onderhoud, verzekering en belasting. Ze betalen dan alleen nog voor het tanken.

Wil jij maatschappelijk een steentje bijdragen aan een mooiere wereld?

Word MVO partner van Stichting MVI! Dan maken we samen actief het verschil tussen vereenzaming en levensplezier. Deelnemen aan de maatschappij is voor de cliënten erg belangrijk. Erbij horen, gewaardeerd worden en gewoonweg lekker bezig zijn is iets wat ze graag willen. Vervoer is daarom een belangrijk aspect, zonder vervoer zijn boven genoemde activiteiten erg lastig te realiseren.

Wij zorgen ervoor dat kwetsbare mensen gratis gebruik kunnen maken van een zorgbus om bij deze zorginstelling te komen. We zoeken nog een aantal lokale MVO partners om deze bus te ondersteunen. En je krijgt er veel voor terug! Naast natuurlijk het allerbelangrijkste: de vele gelukkige gezichten van de kwetsbare mensen, zorgen wij ook voor zichtbaarheid van jouw bedrijf. Dit in de vorm van een logo of andere uiting op de bus, maar ook op onze website en socials.

Steun het project! Doneer nu aan Nobama Care