Rob Pessers
rob.pessers@stichtingmvi.nl
Volkelseweg 2, 5405 NA Uden

Ons Welzijn Uden-Veghel

Stelt u zich eens voor: u bent 70-80-90 jaar en u ervaart achteruitgang van uw gezondheid en u woont nog steeds thuis maar vanwege uw gezondheid kunt u niet meer zelfstandig weg. Niet makkelijk kunnen reizen betekent een hele ingrijpende verandering in uw leven. Het lijkt of alle kleur langzaam uit het leven verdwijnt. Sommige voor u belangrijke en leuke dingen die u vroeger graag deed gaan moeizamer, als ze nog gaan. Hoe fijn zou het dan zijn om naar een leuke ontmoetingsplek met activiteiten te kunnen gaan. Ergens naar toe te gaan waar u zich prettig voelt om sociale contacten op te doen en te onderhouden. Gewoon een onbezorgde leuke dag te beleven!

Kleur geven aan het leven
Ouderen uit onze regio willen en hebben recht op een zinvolle invulling van hun dag. Bij onze ontmoetingscentra wordt dit mogelijk gemaakt! Gezelschap, levensvreugde en plezier staan hierbij voorop. Eenzaamheid wordt tegen gegaan en er wordt ook aan de conditie en het geheugen gewerkt. Om bij deze ontmoetingsplekken te kunnen komen, hebben ouderen goed aangepast vervoer nodig. Dit kan ONS WELZIJN in samenwerking met Stichting MVI bieden, echter hiervoor is wel hulp nodig.

Passend vervoer
Een zorgbus voor de regio Uden – Veghel E.O. is voor Ons Welzijn de oplossing. De aanschaf van zo’n bus valt buiten de reguliere vergoedingen van de overheid. Deze bus gaat bestuurd worden door vrijwillige chauffeurs. De chauffeurs (meestal gepensioneerden) vinden het erg leuk om mensen heen en weer te rijden en hun dag zinvol te besteden. Niet alleen het persoonlijke contact als team maar ook het vertrouwen in elkaar zorgt ervoor dat het goed loopt.

Help ons mee!
Om het vervoer te realiseren, zijn wij afhankelijk van MVO-partners. Als MVO-partner bent u ambassadeur van de bus en krijgt u bijvoorbeeld een mooie plek voor promotie van uw bedrijf op de bus. Uw logo is goed zichtbaar wanneer wij onze deelnemers halen/ brengen naar de ontmoetingslocaties, activiteiten en sociale contacten. Onze zorgvragers komen o.a. Uden – Veghel en de omliggende dorpen, kortom vele ouderen uit de regio kunnen hier een beroep op doen.

Voor aanvullende informatie neem dan gerust contact op onze projectleider Dhr. Rob Pessers, telefoon: 06-54605704 of email: rob.pessers@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Ons Welzijn Uden-Veghel

Donateurs

Auto Speciaal
P+Steel Supplies B.V.
Tandartsenpractijk G. van Laak
Lizzy´s Hairsalon
Allanja
Rewebs
Scoot Mobiel
Van den Berg Tegelwerken
Ton Smits Interieur- en Meubel
Billy Bird Park Hemelrijk
Johnnie’s & Mieke’s Dagwinkel
Paardenpraktijk Sweenslag
Foto Sjop Kiek’es
Van der Ven Installatie Techniek
Tandartspraktijk Kerkstraat
Natascha Hoefhamer
Van Beek Interior Solutions B.V.