Iris Hielkema
iris.hielkema@stichtingmvi.nl
30, Koeldert, 4181 CK Waardenburg

Welzijn West Betuwe Waardenburg

Vanwege de enorme veranderingen binnen zorg en welzijn is het voor een steeds groter wordende groep zorgafhankelijke mensen uit de regio onmogelijk geworden om nog deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten. Vervoer van en naar dagbesteding, zorgboerderij, uitstapjes of gewoonweg het doen van boodschappen zijn door deze veranderingen voor vele ouderen uit onze regio onder druk komen te staan.

Stichting MVI heeft zich samen met Welzijn West Betuwe ingezet voor deze kwetsbare groep mensen, zodat de steeds groter wordende groep zorgafhankelijke ouderen uit de regio weer een sociaal leven kan krijgen of behouden.

Vanaf juni 2020 beschikt Welzijn West Betuwe over een nieuwe 9-persoons bus. Deze bus vervoert dagelijks vele zorgafhankelijke mensen van- en naar hun dagbesteding en sociale activiteiten in de gemeente Neerijnen en de regio. Ook wordt de bus ingezet voor sociale activiteiten als uitstapjes, sport of gewoonweg het doen van de boodschappen.

Om deze nieuwe bus te realiseren en de komende jaren in te zetten is een beroep gedaan op ondernemers uit de regio. We boden de ondernemers de mogelijkheid om hun bedrijfslogo op de nieuwe bus te plaatsen zodat de bedrijven zich op een sociaal maatschappelijke en opvallende wijze presenteren in de regio.

Steun het project! Doneer nu aan Welzijn West Betuwe Waardenburg

Donateurs