Iris Hielkema
iris.hielkema@stichtingmvi.nl
Parc Spelderholt, Spelderholt 9, 7361 DA Beekbergen

Parc Spelderholt

Stelt u zich eens voor: u heeft een fysieke beperking. U woont nog steeds thuis of onder begeleiding, maar door deze beperking kunt u niet meer zelfstandig op weg. En worden voor u belangrijke en leuke dingen die u graag zou doen onmogelijk, omdat er gewoonweg geen vervoer is.

Hoe fijn zou het dan zijn dat er passend vervoer beschikbaar is en u wél op pad kunt gaan?

Kleur geven aan het leven

Parc Spelderholt biedt jongeren met een verstandelijke beperking (de Spelderholt-studenten) een plek om te wonen, leren en werken. Tijdens een vierjarig traject krijgen zij de kans om zich persoonlijk te ontwikkelen, ontdekken zij waar hun talenten liggen en leren ze een vak op het gebied van horeca, dienstverlening of onderhoud. En alles wat ze geleerd hebben, kunnen ze direct in praktijk brengen, door mee te werken met onze professionals in ons hotel, op het kasteel (feest- en vergaderlocatie) en op het landgoed.

Passend vervoer – een aangepaste rolstoelbus

Maar natuurlijk willen we er ook graag met hen op uit trekken. Om stage te lopen in een verzorgingshuis bijvoorbeeld of om te cateren bij een evenement. Of om gewoon eens lekker op stap te gaan, naar een dierentuin of pretpark. Maar om dat te kunnen realiseren is betrouwbaar en aangepast vervoer nodig, zodat alle studenten, met en zonder fysieke beperking, meekunnen.  Dat kunnen wij bieden, maar hiervoor hebben we wel uw hulp nodig.

Help ons mee!

Om het vervoer te realiseren, zijn wij afhankelijk van MVO partners. Als MVO partner krijgt uw bedrijfslogo een mooie plek op de bus en is deze goed zichtbaar voor andere weggebruikers wanneer wij op pad gaan in Beekbergen en omstreken.

Reageren of meer informatie?

Neemt u dan gerust contact op met onze projectleider Iris Hielkema.  Tel: 06 – 1505 4275 of mail: iris.hielkema@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Parc Spelderholt