Alex Human
4, Buitendijk, 3258 LD Den Bommel

Project Zorgboerderij De Schaapskooi

Vanwege de enorme veranderingen binnen zorg en welzijn is het voor een steeds groter wordende groep zorgafhankelijke mensen uit de regio onmogelijk geworden om nog deel te nemen aan activiteiten.

Vervoer van en naar dagbesteding, zorgboerderij, uitstapjes, sport-spel activiteiten zijn door deze veranderingen voor vele psychiatrische cliënten uit de regio onder druk komen te staan.

Om een eigen Zorgbus te kunnen inzetten is een beroep gedaan op sponsoren voor een financiële en sociaal maatschappelijk bijdrage. De Schaapskooi en MVI hebben bedrijven de mogelijkheid geboden om een bedrijfslogo op de zorgbus te plaatsen zodat het bedrijf zich op een sociaal maatschappelijke en opvallende wijze presenteert in de regio. Voor een relatief laag bedrag is een deelnemend bedrijf opvallend gepromoot en tegelijkertijd zijn de zorgafhankelijke mensen geholpen aan vervoer.

Namens vele zorgafhankelijke mensen, zorgboerderij de Schaapskooi en Stichting MVI danken we alle betrokkenen voor hun aandacht en tijd!

Steun het project! Doneer nu aan Project Zorgboerderij De Schaapskooi

Deelnemende bedrijven met logo