Dayelle Pluymakers
35, Randwycksingel,6229EG, Maastricht

Radar

Geachte ondernemer,

Iedereen heeft zijn eigen dromen, wensen en doelen in het leven. Of je nu een beperking hebt of niet. Alleen is het voor mensen met een (verstandelijke) beperking vaak een stuk lastiger om hun leven in te richten zoals zij dat willen. Vanuit hun eigen kracht kunnen ze vaak meer dan ze denken. Daarnaast kunnen ze een beroep doen op mensen die dichtbij hen staan; op ouders, familie, vrienden en bijvoorbeeld buren. Of, als dat nodig is, op professionals. Zoals wij.

Radar ondersteunt kinderen en volwassenen met een (verstandelijke) beperking in de regio Zuid-Limburg. We helpen hen invulling te geven aan hun leven op het gebied van wonen, werk & dagbesteding, leren en vrije tijd. Dat doen we dichtbij huis, samen met de cliënt, zijn persoonlijk netwerk, vrijwilligers en partners in de buurt. Zodat de cliënt van betekenis kan zijn voor zijn omgeving en andersom. En oprecht kan zeggen: Zó wil ik leven.

De bewoners van een van onze woonvormen, WV Willem II aan de Streeperveld 2 in Landgraaf, zijn grotendeels afhankelijk van duur taxivervoer, omdat zij slecht ter been of zelfs rolstoelafhankelijk zijn. Om deze cliënten het dagelijkse vervoer aan te kunnen bieden, is Radar een samenwerking aangegaan met Stichting Mobiliteit voor Iedereen (MVI). Vanaf september 2018 kan Radar beschikken over een 9-persoons/rolstoelbus, welke ingezet zal worden voor vervoer van en naar dagbesteding en voor praktische ritten zoals naar ziekenhuis, huisarts, tandarts, winkelcentra, uitstapjes en eventueel bewonersvakanties.

Om deze zorgbus te kunnen inzetten willen wij een beroep op u doen voor een financiële en sociaal maatschappelijk bijdrage. We bieden u de mogelijkheid om uw bedrijfslogo op de zorgbus te plaatsen zodat uw bedrijf zich op een sociaal maatschappelijke en opvallende wijze presenteert in onze regio. Afhankelijk van de grootte van uw bedrijfslogo bedragen de kosten €380,- tot €1250,- per jaar. De afspraken lopen voor een periode van vijf jaar. U kunt dus voor een relatief laag bedrag uw bedrijf opvallend promoten en tevens deze zorgafhankelijke mensen direct helpen aan vervoer.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten kunt u contact opnemen met projectleider Dayelle Pluymakers, tel: 06-46183531 of via mail: dayelle.pluymakers@stichtingmvi.nl.

Namens de bewoners van Radar woonvorm Willem II en Stichting MVI willen we u alvast danken voor uw aandacht en tijd en wij hopen dat u dit belangrijke project wilt ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan Radar

Deelnemende bedrijven met logo

Cuenen BV, Maastricht.
Sour glazenwasserij en schoonmaak, Maastricht.
Slagerij Keldermann Vof, Brunssum.
Tandartspraktijk MC, Landgraaf.
Jeu van den Berg holding Bv, Landgraaf.
MD&R, Maastricht.
Dolmans Landscaping, Maastricht.
Köhler de Boer, Maastricht.
Energetische praktijk Landgraaf, Landgraaf.
Scissors 4 You, Landgraaf.
Tandarts Houben, Maastricht.

Afval recycling Maastricht, Maastricht.
Hurkmans Pallets Bv, Maastricht.
MR Ramona Batta cs, Maastricht.
TCC The Computer Company bv, Maastricht.
Mengelers Toyota, Landgraaf.
Ster Fysio Coumans, Maastricht.
Praktijk Schiepers, Maastricht.
WMD Benelux, Maastricht.
Van den Boogaard, Heerlen.
Apotheek Romkens, Maastricht.
MedeRiva, Maastricht.

Donateurs

bakkerij curfs, Kerkrade.
Snackpoint Het Loo, Landgraaf.
Rockmart kantoormeubelen, Kerkrade.
Kaatje Jans, Landgraaf.
drankenhandel willems, Landgraaf.
natuurgeneeskunde praktijk Nellie, Landgraaf.
Kicken BV, Voerendaal.
Fysiozorg van Pamelen, Landgraaf.
Zwemcentrum In de Bende,Landgraaf.
Catwalk-Cosmetics.nl, Maastricht.
egers Assurantien, Maastricht.
MAG Adviseurs, Maastricht.

Fysiotherapie Giessen-Ploemen, Maastricht.
Samenwerkende dierenartsen, Maastricht.
Focusgroep, Makelaardij, Maastricht.
Café ‘t Jachthoes, Maastricht.
De Kiosk, Maastricht.
Schoenmakerij Duchateau, Maastricht.
ben Mordan Makerlaardij, Maastricht.
Class, Maastricht.
Café de Kokerel, Maastricht.
Nelissen admin- en belastingadvieskantoor, Maastricht.
Rebastion Fiscalisten BV, Maastricht.
Harry Crijns fruithandel, Maastricht.
Bij ‘t Boerderijke, Maastricht.