Kimberley Haazen
kim.haazen@stichtingmvi.nl
Loosduinseweg 757, 2571 AN Den Haag

Recor Zorg

Recor Zorg verzorgt dagactiviteiten voor ouderen met lichamelijke beperkingen of een vorm van dementie. Dankzij deze dagbesteding kunnen mensen (langer) thuis blijven wonen, kan de familie de zorg beter volhouden, maar belangrijker nog: zo blijven deze mensen onderdeel van de samenleving en houden zij plezier in het leven. Het overgrote deel van onze bezoekers kan, vanwege ziekte of beperking, niet zelfstandig reizen. Recor Zorg is verplicht om het vervoer van en naar huis te regelen. Nu gebeurt dit op basis van afspraken met reguliere vervoerders die hiervoor rolstoelbussen inzetten.

Door alle bezuinigingen in de zorg is er steeds minder budget en zijn de vervoerskosten nu boven budget. Wij denken graag in creatieve oplossingen.

Een perfecte oplossing voor ons vervoersprobleem is mogelijk de aanschaf van eigen aangepaste zorgbussen. Doordat deze door medewerkers en vrijwilligers gereden zullen worden drukt dit de kosten aanzienlijk en biedt het onze bezoekers meer veiligheid om door een bekend gezicht opgehaald en begeleid  te worden. Daarnaast biedt dit ook nog de mogelijkheid om gedurende de dag uitstapjes te maken waar nieuwe vriendschappen en sociale contacten ontstaan. Een win-win situatie dus!

Om dit te kunnen realiseren benaderen we nu, samen met Stichting MVI, onze relaties om samen ervoor te zorgen dat wij zo spoedig mogelijk kunnen gaan beschikken over de eerste noodzakelijke zorgbus.

Recor Zorg biedt u de mogelijkheid om uw bedrijfslogo op de nieuwe Zorgbus te plaatsen.

Graag willen wij u vragen of u openstaat voor een ondersteuning? Voor reactie of informatie wil ik u verwijzen naar onze projectleider Kimberley Haazen Zorgbus Recor Zorg B.V., telefoon: 06-52616730 of per e-mail: kim.haazen@stichtingmvi.nl.

Wij hopen dat u ons sociaal maatschappelijke project zou willen ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan Recor Zorg

Deelnemende bedrijven met logo

Eetcafé De Kleine Weimar, Den Haag.
VDB Hypotheken, Den Haag.
Jumbo Mieremet, Den Haag.
Boekhandel Kroon, Den Haag,
Signed Reclamemakers, Den Haag.
DLC, Den Haag.
HBO Safe, Den Haag.
Elzenaar NVM Makelaars, Den Haag.
Van Dinter, Den Haag
Winkeliersvereniging Leyenburg, Den Haag.

Donateurs

Mondhygiënist Lina, Rijswijk.
Cleaners Haaglanden, Den Haag.
R & R Beauties, Den Haag.
Synergy Administratie & Belasting, Den Haag.
www.praktijkgees.nl, Den Haag.
UniqA Infra & Cloud Architectuur, Rijswijk.
Bodyfixx Salon, Den Haag.
Slagerij J. Hersbach & zn, Den Haag.
Black bull vastgoed BV, Den Haag.
Blauw & Florijn BV, Den Haag.
Trust Hair, Den Haag.
Autobedrijf Hico, Den Haag.
Houtrust Squash, Den Haag.