Iris Hielkema
De Hoge Hof 1, 6674 BR Herveld

Stichting Samen Zorgen

Vanwege de enorme veranderingen in de zorg is het voor een steeds groter wordende groep ouderen uit Heteren / Herveld / Zetten, onmogelijk geworden om nog deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten. Vervoer van en naar dagbesteding, uitstapjes of gewoon het doen van boodschappen zijn voor deze groep, door de veranderingen in de financiering van de zorg onder druk komen te staan.

De rolstoelbus waarmee Stichting Samen Zorgen nu dagelijks cliënten van en naar de sociaal belangrijke activiteiten vervoert is aan vervanging toe.

Stichting MVI zet zich, samen met Stichting Samen Zorgen, in voor onze kwetsbare ouderen door middel van het regelen en faciliteren van een nieuwe rolstoelbus. Hiermee willen we voorkomen dat de dagbestedingen gesloten worden en onze ouderen kunnen blijven deelnemen aan sociaal belangrijke activiteiten.

Om deze nieuwe Zorgbus aan te kunnen schaffen doen wij een beroep op ondernemers om deelnemer te worden te worden in dit project.

We bieden u de mogelijkheid om samen met collega ondernemers, middels een MVO bijdrage het mede mogelijk te maken om deze belangrijke rolstoelbus te realiseren. Iris Hielkema zal bij u langskomen om een toelichting te geven over de oorzaak van de problematiek en hoe we samen met elkaar het probleem kunnen oplossen.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten, kunt u contact opnemen met Iris Hielkema, tel: 06-15054275 of via mail: iris.hielkema@stichtingmvi.nl.

Namens onze ouderen, Stichting Samen Zorgen en Stichting MVI willen we u alvast danken voor uw aandacht en tijd en wij hopen dat u dit belangrijke project wil ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan Stichting Samen Zorgen

Deelnemende bedrijven met logo

Donateurs

Teamplast BV, Heteren.
POL BV, Heteren.
Administratiekantoor Henriëtte Abbing-Brugmans, Heteren.
Self Progressing, Heteren.
Lamers, Heteren.
Design Tek, Heteren.
Dashide, Renkum.
Rutjensland, Driel.
Hondentrimsalon Doedel, Heteren.
Mechanical Field Support BV, Heteren.
Firma Wels BV, Driel.
Woonvorm De Passie, Heteren.
Autobedrijf Beuse, Andelst.

Fruitconsult BV, Randwijk.
L. Morita, Driel.
Holding Wegen Heteren BV, Heteren.
Gastouder Geertje, Driel.
Barbecuerestaurant ‘t Vuurspoor, Andelst.
BIG-RIVERS Harley-Davidson, Heteren.
Apotheek Midden Betuwe BV, Zetten.
Van Pommeren Bouw, Valburg.
Wijnhandel Slijterij Van der Poorte, Zetten.
Zorgverlening Sylva Hoksbergenova, Driel.
Mulder Tweewielers, Andelst.
Wim Tijssen, Andelst.