Dennis van Druten
dennis.van.druten@stichtingmvi.nl
Torenallee 3 5617 BA Eindhoven

Stichting Topsport for Life

Stichting Topsport For Life zet zich in voor zieke personen die nog één keer de dag van hun leven willen hebben. Topsport For Life maakt dit mogelijk door zo’n vijftig dagen per jaar uitjes te organiseren voor mensen die geen uitzicht meer hebben op beterschap en uitbehandeld zijn.

Leven met een ongeneselijke ziekte is topsport. Dag in dag uit bezig zijn met dat éné ding, die vervelende rotziekte. Om de gedachten even te kunnen verzetten, werkt Topsport For Life met een grote groep vrijwilligers die zich inzetten voor de zieken.

Het vervoer van en naar de uitjes blijft een heikel punt voor de stichting. Daarom heeft het de hulp ingeroepen van Stichting MVI. Deze Stichting maakt zich hard voor het realiseren van het zorgvervoer. Zoals wellicht in de verschillende media vernomen, zijn er vanuit de overheid de afgelopen jaren vele belangrijke en verstrekkende veranderingen doorgezet m.b.t. het welzijn van de zieken. Vervoer is en wordt een steeds groter probleem.

Wat is nu onze vraag aan u? In het kader van een MVO participatie bieden we sociaal maatschappelijke  ondernemers een leuke, opvallende maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus te kunnen realiseren. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de rolstoelbus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarbij draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project

Voor vragen en of reactie n.a.v. deze brief kunt u contact opnemen met projectleider Dennis van Druten. Telefoon: 06-47964210 of per mail via dennis.van.druten@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Stichting Topsport for Life

Deelnemende bedrijven met logo