Marjolein Krebbeks
marjolein.krebbeks@stichtingmvi.nl
Kade 3 4731 KR Oudenbosch

Surplus Welzijn

Surplus Welzijn is op vele gebieden actief in de gemeente Halderberge. In Hoeven en Oud Gastel zijn zogeheten ‘Pluspunten’ ingericht. Dit zijn voorzieningen voor kwetsbare bewoners en specifieke doelgroepen zoals ouderen en mensen met een verstandelijke, psychische of lichamelijke beperking en hun mantelzorgers. Door het hebben van een waardevolle ondersteuning en dagbesteding krijgen de cliënten het gevoel bij onze maatschappij te horen, het versterkt hun zelfvertrouwen en het geeft ze het gevoel dat zij er toe doen!

Vanwege de enorme veranderingen binnen de zorg is het voor een steeds groter wordende groep mensen met een beperking onmogelijk geworden om nog deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten. Vervoer van en naar een dagbesteding of zorgboerderij, samen uitstapjes ondernemen, het bezoeken van een (huis)arts of het doen van boodschappen zijn door deze veranderingen onder druk komen te staan. Dit geldt ook voor alle mensen die een beroep doen op de voorzieningen van deze Pluspunten.

Om te voorkomen dat zij hun dagbesteding of ondersteuning verliezen met vereenzaming als gevolg hebben wij de hulp van Stichting MVI ingeschakeld. Stichting MVI gaat er namelijk voor zorgen dat Surplus Welzijn binnenkort een nieuwe 9-persoons zorgbus kan gaan rijden. Deze Zorgbus zal vele mensen dagelijks vervoeren van- en naar Pluspunten, diverse uitstapjes, medische afspraken maar ook boodschappen doen.

Wat is nu onze vraag aan u? In het kader van een MVO participatie bieden we sociaal maatschappelijke  ondernemers een leuke, opvallende maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus te kunnen realiseren. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de rolstoelbus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarbij draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project

Voor vragen en of reactie n.a.v. deze brief kunt u contact opnemen met projectleider Marjolein Krebbeks.  Telefoon: 06-30720929 of per mail via marjolein.krebbeks@stichtingmvi.nl

Steun het project! Doneer nu aan Surplus Welzijn

Deelnemende bedrijven met logo