Rob Pessers
Rob.pessers@stichtingmvi.nl
Hasseltstraat 256, 5046 LR Tilburg

Thomas Huis Tilburg

Het Thomashuis Tilburg is een huis waar de menselijke maat leidend is. We bewegen ons bewust op een speelveld dat gekenmerkt wordt als professionele zorgaanbieder, als wel een huiselijke leefomgeving: hoofd en hart gaan samen. Zorg draait om liefde en persoonlijke aandacht.

Veiligheid wordt geborgd door stabiliteit, continuïteit en geborgenheid en krijgt vorm en inhoud door een vaste groep mensen die elkaar goed kennen en waarderen.

Wij zijn Kees Schrijvers en Helma Plantinga, zorgondernemers vanThomashuis Tilburg. In ons Thomashuis willen wij mensen met een verstandelijke en/of meervoudige beperking een veilige en huiselijke omgeving bieden. Beiden hebben we ruime ervaring in het werken met mensen met een lichamelijke en of een verstandelijke beperking. Samen met een professioneel team, zijn we 24 uur per dag beschikbaar om de bewoners aandacht en begeleiding te bieden.

Kwaliteit uit zich onder andere in heldere effectieve communicatie met en tussen alle partijen: het gezin van Helma en Kees, bewoners, ouders/wettelijk vertegenwoordigers, medewerkers en andere disciplines. Er is sprake van een grote mate van onderlinge betrokkenheid.

Het Thomashuis in Tilburg maakt dagelijks gebruik van hun rode bus om bewoners naar de dagbesteding te brengen, of gezellig met elkaar op pad te gaan. Niets aan de hand, zou je denken. Maar de bus is erg versleten en haalt waarschijnlijk de komende APK niet meer.

Daarom is het besluit genomen op een samenwerking aan te gaan met Stichting MVI. Stichting MVI gaat er voor zorgen dat het Thomas Huis binnenkort een nieuwe 9-persoons zorgbus kan rijden. Deze Zorgbus zal de mensen dagelijks vervoeren van- en naar diverse uitstapjes, medische afspraken maar ook boodschappen doen.

Wat is nu onze vraag aan u? In het kader van een MVO participatie bieden we sociaal maatschappelijke  ondernemers een leuke, opvallende maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke rolstoelbus te kunnen realiseren. Dit kunt u doen door bijvoorbeeld uw bedrijfslogo of bedrijfsnaam op de rolstoelbus te plaatsen. Op deze manier draagt u uw logo op een leuke en originele manier naar buiten en daarbij draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project

Voor vragen en of reactie n.a.v. deze brief kunt u contact opnemen met projectleider Rob Pessers. Email: Rob.pessers@stichtingmvi.nl en bellen doet u hem op het nummer 06-54605704.

Steun het project! Doneer nu aan Thomas Huis Tilburg

Deelnemende bedrijven met logo