info@stichtingmvi.nl
Adres zorgproject:
Buitenwatersloot 411, 2614 LD Delft, Nederland

ThomasHuis ‘De Oliemolen’ Delft

In Thomashuis Delft “De Oliemolen” wonen wij samen met onze 9 bewoners. Wij hebben een kleinschalig wooninitiatief waar wij de zorg hebben voor 9 mensen met een verstandelijke beperking. Onze groep is divers en onze bewoners hebben allemaal andere zorg en begeleiding nodig.

Ons huis is gelegen in een oude Oliemolen aan de rand van het mooie Delft op de grens met Den Hoorn. Gelegen aan de Buitenwatersloot een gracht die vanaf het centrum van Delft naar het Westland stroomt.

Wij, Mirella en Sander van der Brugge, zetten in ons huis de bewoners centraal en is er ruimte voor persoonlijke ontwikkeling die voor iedere bewoner anders is. Wij hebben deze groep in maart 2020 overgenomen. De oude eigenaren zijn met pensioen gegaan en hebben de zorg met veel vertrouwen aan ons overgedragen.

Onze groep is de afgelopen jaren niet met elkaar op vakantie geweest. Niet voor alle bewoners is een gezamenlijke vakantie geschikt maar een groot aantal geeft toch aan dat ze graag nog eens een korte vakantie met ons willen vieren. Wel gaan we met onze groep dagjes uit. Dit kan een terrasje pakken zijn in een gezellig stad, een dierentuin of pretpark zijn.

Passende oplossing

Omdat wij afhankelijk zijn van vervoer en wij nu voor ieder uitstapje een personen bus moeten huren, hebben wij een verzoek bij Stichting MVI ingediend. Wij zullen via hen een 9 persoons Mercedes Vito voor 5 jaar lang tot onze beschikking krijgen om boven genoemde activiteiten te kunnen ondernemen.

Wat is nu onze vraag aan u?

In het kader van een MVO-participatie bieden we u als sociaal maatschappelijke ondernemer een leuke, opvallende, maar vooral maatschappelijk verantwoorde mogelijkheid aan om deze noodzakelijke zorgbus mede te realiseren. Wij hopen dat u als ondernemer met uw bedrijfslogo een plekje in wilt nemen op onze nieuwe rolstoelbus en daarvoor een bijdrage wilt betalen. Wij zullen dan uw logo met trots plaatsen op de bus en verwijzen naar uw ondersteuning. We maken publiciteit over de bus in de regionale media en benoemen daarbij natuurlijk onze sponsoren.

Voor vragen en of reactie kunt u contact opnemen met projectleider Kimberley Haazen via: 06-52616730 of kim.haazen@stichtingmvi.nl

Namens onze bewoners, het team en ons willen wij u bedanken voor u tijd en aandacht. Uiteraard hopen wij u in de toekomst te mogen ontmoeten bij de feestelijke oplevering!

Steun het project! Doneer nu aan ThomasHuis ‘De Oliemolen’ Delft

Donateurs

Maurice Baptiste Management B.V.

Pizza Manhattan

Uitvaart Midden-Delfland

Kleyweg Bedrijfsauto’s B.V.

F.C. Elfferich & Zn B.V.

Robust Group International B.V.

A. Bennink Schoenmakerij

Celil Bedrijfsdiensten B.V.

Homelets

Kemer Assurantie

Alexandria Anthuriums

MegaForce BV

Dutch Accounting House Delft

Aardbeien kwekerij “De Hoogse Wetering B.V.”