Robbie Rijnen
10, zandpad, 3223 BZ hellevoetsluis

Thomashuis Hellevoetsluis

Thomashuis Hellevoetsluis is gevestigd in een voormalige boerderij aan het Zandpad in Nieuwenhoorn en biedt 24 uurs zorg van uit een huiselijke situatie aan 9 volwassen mensen met een verstandelijke beperking.

De huiselijke situatie en zorg wordt bewaakt door Winfried van Westen en Bea van Eerd die met hun kinderen in het zelfde pand wonen en daarmee zich 365 dagen per jaar 24 uur per dag aan de medebewoners met een beperking hebben verbonden. Samen met een klein team gedreven begeleid(st)ers zorgen zij dat de huisgenoten een veilig thuis hebben en zoveel als binnen hun mogelijkheden ligt te kunnen deelnemen aan het sociale leven binnen Hellevoetsluis en omgeving.

Betrouwbare Mobiliteit om bij verschillende activiteiten, naar de dagbesteding, de 55 plus gym, een bezoekje aan een fysiotherapeut, boodschappen doen of gewoon een wandeling op het strand te komen is voor deze deelname van groot belang

Vanaf april 2018 beschikt Thomashuis over een nieuwe 9-persoons Zorgbus. Lokale ondernemers sponsorden deze Zorgbus en zorgden er, samen met de stichting MVI. voor dat de huisgenoten van Thomashuis Hellevoetsluis zoveel mogelijk aan het sociale leven in en om Hellevoetsluis kunnen deelnemen.

Steun het project! Doneer nu aan Thomashuis Hellevoetsluis

Deelnemende bedrijven met logo