Martine Meulmann
martine.meulmann@stichtingmvi.nl
Doctor Willem Dreesweg 2, 1185 VB Amstelveen

Ontmoetingsgroepen Uithoorn

Participe Amstelland maakt deel uit van Uithoorn voor Elkaar  en is de organisatie voor welzijn en maatschappelijk werk in Amstelland.

In Wijkcentrum Bilderdijkhof in Uithoorn organiseert Participe ontmoetingsgroepen. Hier bieden zij ruim 25 ouderen met dementie een dagprogramma waarbij activiteiten afgestemd worden op wat een ieder graag wil en kan. De deelnemers worden begeleid door vaste begeleiders met ondersteuning van verschillende vrijwilligers. Hun mantelzorgers worden eveneens ondersteund. De Ontmoetingsgroepen zorgen niet alleen voor een fijne dagbesteding voor de deelnemers, maar ontlasten hiermee ook hun naasten.

Vanwege een nieuwe manier van financiering wil Participe Amstelland vanaf 1 juli 2019 twee bussen van Stichting MVI inzettenvoor het heen- en terugbrengen van de deelnemers. Om deze plannen te kunnen realiseren, wordt een beroep gedaan op ondernemers uit de regio. Stichting MVI plaatst als tegenprestatie het bedrijfslogo op de nieuwe bussen, vermeldt communicatie over de sponsors op deze site en op sociale, landelijke en lokale media. Op deze manier presenteren bedrijven zich op sociaal maatschappelijke, opvallende en passende wijze in de regio.

Steun het project! Doneer nu aan Ontmoetingsgroepen Uithoorn

Deelnemende bedrijven met logo

Donateurs

Studio Rasa, Uithoorn.
Vakantiemakelaar, Uithoorn.
Hogenboom Holding, Uithoorn.
Your Back Office, Uithoorn.
Kwekerij Hoogenboom, De Kwakel.
Samen Wijs In Onderwijs, Uithoorn.
Meer voor Fietsen, Kudelstaart.