Iris Hielkema
Iris.hielkema@stichtingmvi.nl
Utrechtseweg 425 6865 CK Doorwerth

Vilente

Zorgorganisatie Vilente biedt wonen, zorg en behandeling in de gemeente Ede, Renkum en Wageningen aan ouderen met dementie en lichamelijke beperkingen. De organisatiewil zelf met hun bewoners leuke uitstapjes kunnen doen om zo deze mensen een prettige oude dag te kunnen bieden. Maar denk ook aan gezamenlijk boodschappen doen of doktersbezoeken etc. Daarom gaat Vilente de samenwerking aan met stichting MVI; ze willen een zorgbus realiseren.

Vilente biedt een gepast oplossing voor kwetsbare ouderen waarbij thuis wonen met ondersteuning van mantelzorgers en thuiszorg gewoonweg niet mee gaat. Vilente heeft acht locaties waar deze hulpbehoevende ouderen prettig kunnen wonen en toch de intensieve zorg kunnen krijgen die ze dringend nodig hebben.

Om ervoor te zorgen dat deze kwetsbare ouderen niet vereenzamen, maar nog een prettige oude dag kunnen beleven door deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten, is zorgvervoer hard nodig. De subsidie voor het zorgvervoer is bijna helemaal wegbezuinigd en u kunt zich voorstellen dat het aanschaffen van een rolstoelbus dus bijna niet meer te betalen is.

Daarom heeft Vilente besloten om de samenwerking met MVI op poten te zetten en zo de noodzakelijke zorgbus te kunnen realiseren. Draagt u ook bij aan de zorgbus?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met projectleider Iris Hielkema. Zij is te bereiken via 06-15054275, of via email Iris.hielkema@stichtingmvi.nl.

Steun het project! Doneer nu aan Vilente

Deelnemende bedrijven met logo

Donateurs

Heidenhain Nederland BV, Ede.
B & M Koeriers, Ede.
De Nooy Schilderwerken, Heelsum.
GM Bloemen, Ede.
Aannemersbedrijf Kranen BV, Heteren.
Bruins & Visser tandartsen, Renkum.
Grand Cafe, Oosterbeek.
The Read Shop, Doorwerth.
Restaurant Kievitsdel, Doorwerth.
Noah Retail VOF, Oosterbeek.
Van Gelre Makelaardij BV, Oosterbeek.