info@stichtingmvi.nl
Adres zorgproject:
Bloemendaalseweg 125 2061 CH Bloemendaal

Welzijn Bloemendaal

Samen met de inwoners, op basis van hun eigen kracht, wil Welzijn Bloemendaal een optimaal welzijn realiseren. Ieders wensen en behoeften staan daarbij centraal. Kinderen en jongeren kunnen hun talenten ontwikkelen en krijgen de gelegenheid elkaar te ontmoeten via de activiteiten van het jongerenwerk. Volwassenen en senioren kunnen ondersteuning krijgen om beperkingen in het dagelijks functioneren op te heffen. Ze blijven hierdoor meedoen in de samenleving.
Door het ouder worden of door een handicap kan de mobiliteit verminderen en kunnen contacten wegvallen. Juist dan is het fijn om een goed en onafhankelijk advies te krijgen van onze cliëntenondersteuners en ouderenadviseurs. Zij kunnen helpen met het vinden van een oplossing en eventueel doorverwijzen naar andere instanties.

Waarom kiest deze zorgorganisatie voor een bus via Stichting MVI?

Een zorgondernemer wil zich het liefst richten op de zorg van cliënten. Maar het ophalen en thuisbrengen van cliënten kost vaak veel geld. Het zelf aanschaffen of leasen van een 9-persoonsbus bij een dealer of een leasemaatschappij is onbetaalbaar geworden. Laten wij ze daar nu mee kunnen helpen. Een eigen bus voor een vast bedrag per maand, met of zonder rolstoelplaatsen. Dit tegen een heel aantrekkelijk tarief, door de ondersteuning van onze MVO partners. Wij ontzorgen een zorgondernemer volledig met onderhoud, verzekering en belasting. Ze betalen dan alleen nog voor het tanken.

Wil jij maatschappelijk een steentje bijdragen aan een mooiere wereld?

Word MVO partner van Stichting MVI! Dan maken we samen actief het verschil tussen vereenzaming en levensplezier. Deelnemen aan de maatschappij is voor de cliënten erg belangrijk. Erbij horen, gewaardeerd worden en gewoonweg lekker bezig zijn is iets wat ze graag willen. Vervoer is daarom een belangrijk aspect, zonder vervoer zijn boven genoemde activiteiten erg lastig te realiseren.

Wij zorgen ervoor dat kwetsbare ouderen gratis gebruik kunnen maken van een zorgbus om bij deze zorginstelling te komen. We zoeken nog een aantal lokale MVO partners om deze bus te ondersteunen. En je krijgt er veel voor terug! Naast natuurlijk het allerbelangrijkste: de vele gelukkige gezichten van de kwetsbare mensen, zorgen wij ook voor zichtbaarheid van jouw bedrijf. Dit in de vorm van een logo of andere uiting op de bus, maar ook op onze website en socials.

Steun het project! Doneer nu aan Welzijn Bloemendaal