Anne Haanskorf
anne.haanskorf@stichtingmvi.nl
Oordeelsestraat 58 5111 PL Baarle-Nassau

Woonzorg Projecten

Woonzorgprojecten zorgt er in onze regio voor dat mensen met een verstandelijke beperking een veilig thuis hebben waar ze zich op eigen niveau mogen en laten ontwikkelen. Om deze kwetsbare groep de persoonlijke aandacht te kunnen geven zodat ze zich kunnen blijven ontwikkelen vragen we u het volgende.

Door de vele veranderingen en bezuinigingen in de zorg, wordt het voor ons als organisatie een steeds groter probleem om deze groep kwetsbare mensen te vervoeren naar de verschillende noodzakelijke activiteiten..  Deze problematiek zorgt er tevens voor dat deze kwetsbare groep mensen ernstig ( dreigt te ) vereenzamen.

Welnu om dit te kunnen voorkomen  trachten we in samenwerking met Stichting MVI per 31-12-2019 te kunnen beschikken over drie noodzakelijke nieuwe Activiteiten – Zorgbussen. Dit geld voor de locaties Dongen, Chaam en Rijsbergen.. Deze worden dagelijks ingezet om onze bewoners onderling te kunnen vervoeren van en naar dagbesteding, uitjes, sportactiviteiten of simpelweg het gezamenlijk doen van de boodschappen.

Wat is nu onze vraag aan u? Stichting MVI stelt zich garant voor 50% van aanschafkosten voor de 3 nieuwe Mercedes Vito 9-persoonsbussen. Om het project tot een succes te maken en deze kwetsbare groep te kunnen voorzien van noodzakelijk vervoer, doen we daarnaast een beroep op u als relatie..

We bieden uw bedrijf de mogelijkheid om middels een MVO partnership de realisatie van de 3 noodzakelijke zorgbussen mogelijk te maken. We hebben verschillende mogelijkheden waarvan het plaatsen van uw bedrijfslogo op één of meerdere  Zorgbussen er een van is. Op deze manier draagt uw bedrijf met dit logo op een leuke en sociaal maatschappelijke manier naar buiten en draagt u bij aan een belangrijk maatschappelijk project. De logo’s worden opgemaakt in uw eigen huisstijl, zodat het uiteindelijk een mooi vormgegeven geheel wordt en dit uitstraalt richting deelnemers en instelling.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten, kunt u contact opnemen met projectleidster Anne Haanskorf, anne.haanskorf@stichtingmvi.nlof tel: 06-25068282. U mag ook contact opnemen met Jan-Willem Benschop, jan-willem@woonzorgprojecten.nl.

Namens onze bewoners en projectgroep Zorgvervoer willen we u alvast danken voor uw aandacht en tijd en wij hopen dat u dit belangrijke project voor onze bewoners van Woonzorgprojecten wil ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan Woonzorg Projecten

Deelnemende bedrijven met logo