Nicole Jansen
nicole.jansen@stichtingmvi.nl
Zandstraat 9, 5056 RM Berkel-Enschot

Zorgboerderij Il Sogno

We hebben allemaal dromen, maar waar het voor de één heel makkelijk is om die dromen na te leven, is dat voor de ander bijzonder moeilijk. Lichamelijke beperkingen, verstandelijke beperkingen, psychische beperkingen, allemaal diagnoses die het leven ernstig kunnen beïnvloeden. Bij Il Sogno proberen ze ondanks bepaalde en beperkte levenscriteria, toch die droom uit te laten komen. Door middel van individuele- en groepsactiviteiten buitenshuis proberen zij deze dromen een beetje werkelijkheid te laten worden.

Vanwege de enorme veranderingen in het WMO is het bijna onmogelijk geworden voor veel kinderen bij Il Sogno om nog deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten. Vervoer van en naar dagbesteding, uitstapjes of gewoon het doen van boodschappen zijn voor deze groep, door de veranderingen in de financiering van de zorg onder druk komen te staan.

De auto waar Il Sogno nu dagelijks cliënten van en naar de sociaal belangrijke activiteiten vervoert is aan vervanging toe. Stichting MVI zet zich, door middel van het regelen en faciliteren van een nieuwe rolstoelbus, in voor de kinderen. Hiermee willen we voorkomen dat zij straks niet meer naar de dagbesteding kunnen komen.

Om deze nieuwe Zorgbus aan te kunnen schaffen doen wij een beroep op ondernemers om deel te nemen aan dit project.

Il Sogno beschikt over een prachtige boerderij waarin logeerweekenden georganiseerd worden. Verder is er een weide waarin de dieren los rondlopen, er staat er een mooie Finse blokhut waarin de dagbesteding wordt gegeven en daarnaast is er op het terrein een groot speelveld.

Namens de kinderen, Il Sogno en Stichting MVI willen we u alvast danken voor uw aandacht en tijd en wij hopen dat u dit belangrijke project wil ondersteunen.

Steun het project! Doneer nu aan Zorgboerderij Il Sogno

Deelnemende bedrijven met logo

Spijkers Telecom, Oisterwijk.
Delbaere Consulting, Udenhout.
Top Trucks, Tilburg.
Corry’s Snuffelpaleisje, Berkel-Enschot.
De Verfkampioen, Tilburg.
Lijmpartnershop, Tilburg.
Melchiors Technisch Buro, Tilburg

Donateurs

Van de Pas-Zomerdijk VOF, Berkel-Enschot.
Marcel Schilders Schilderwerken, Berkel-Enschot.
HAM Broeders Vleesveehouderij BV, Berkel-Enschot.
Van Rooij Trading BV, Berkel-Enschot.
Chinees-Indisch Afhaalcentrum Sun Wah, Berkel-Enschot.
Schoonheidsstudio Tiny Thomas, Berkel-Enschot.
Wijffels, Tilburg.
Van Gorkum, Tilburg.

EVM Music, Tilburg.
HJM De Kort VOF, Heukelom.
De Kroon Metaal, Udenhout.
Dozenhandel Brabant, Tilburg.
App Briek, Tilburg.
Van de Klundert, Tilburg.
Van Kooten Tuin en Buitenleven, Numansdorp.

Wat kunnen we voor u doen?