Edwin Kock
5, Boxtelseweg, 5481 VE Schijndel

Zorgboerderij Schijndel E.O.

Van maandag t/m zaterdag is Zorgboerderij Schijndel een kleinschalige, bruisende gemeenschap rondom dieren, tuinen, akkerbouw, een groentewinkel en alles wat het verblijf op een boerderij zo leuk maakt.

Naast de dagactiviteiten worden ook uitjes voor deze ouderen georganiseerd, wordt er hulp geboden met het doen van boodschappen en tal van andere sociale activiteiten.

Om deze activiteiten in de toekomst te kunnen blijven aanbieden was we een 9-persoons zorgbus hard nodig. Een eigen Zorgbus waarmee dagelijks de ouderen van en naar de activiteiten vervoerd kunnen worden. Zonder deze zorgbus is het onmogelijk voor de groep kwetsbare mensen om nog deel te nemen aan sociaal belangrijke activiteiten.

Stichting MVI, Ouderenzorg Schijndel en Zorghoeve `t Binnenveld hebben, samen met ondernemers uit de regio, de aanschaf van een 9-persoons zorgbus ten behoeve van alle ouderen uit Schijndel en omstreken gerealiseerd.

Steun het project! Doneer nu aan Zorgboerderij Schijndel E.O.