Rob Pessers
rob.pessers@stichtingmvi.nl
Derptweg 12 5476 VX Vorstenbosch

Zorgboerderij Van der Wijst

Zorgboerderij Van der Wijst ligt in het landelijke gebied van Vorstenbosch. Bij Van der Wijst hebben ze als doel om mensen van allerlei leeftijden en zorgvragen een passende dagbesteding te bieden in een huiselijke setting.

Met een hecht team van professionals, vrijwilligers en stagiaires wordt passende dagbesteding geboden aan de deelnemers. Met een betrokken team wordt er hard gewerkt om iedereen de benodigde aandacht te geven. Dit doen zij door de groepen zo klein mogelijk te houden, waardoor er veel persoonlijke aandacht is voor de deelnemers. Het gewenste resultaat hiervan is dat zij zich weer thuis voelen in de maatschappij.

Ook voor Zorgboerderij Van der Wijst geldt dat vervoer vrijwel niet wordt vergoed. Dit houdt in dat deze zorggroep is overgeleverd aan dure taxikosten of aan anderen die hen kunnen vervoeren. De kosten van een veilige zorgbus kan de organisatie niet dragen. Daarom spant Stichting MVI zich in om een nieuwe zorgbus op de weg te zetten. Dit doen zij samen met de leveranciers van de zorgboerderij, de MVO Partners en ondernemers in de regio.

Om deze zorgbus te kunnen realiseren doen wij een beroep op ondernemers voor een MVO bijdrage. De zorgboerderij biedt deelnemers van het project een mooie tegenprestatie.

Voor vragen, reacties of het maken van een afspraak om het project persoonlijk toe te lichten, kunt u contact opnemen met Rob Pessers, tel: 06-54605704 of via mail: rob.pessers@stichtingmvi.nl

Steun het project! Doneer nu aan Zorgboerderij Van der Wijst

Deelnemende bedrijven met logo

Agro Voordeel, Venhorst.
FLP Europe, Nistelrode.
De Dierenvriendjes, Nistelrode.
van der Heyden Nistelrode BV, Nistelrode.
Sergeant Peppers, Uden.
VOF Verwijst /Jongeneel, Nistelrode.
Bosch & van Oers Bouwkundigen BV, Heeswijk.
S.I.S . Schoonmaak & Herstel BV, Nistelrode.
Van Es Horeca, Nistelrode.
ASM Exploitatie Heesch, Heesch.
Geurts Mengvoeders, Nistelrode.
G-J Onroerend Goed BV, Nistelrode.
Van Der Wijst Salaris & Advies, Heeswijk.
Cycle Software, Nistelrode.

Donateurs

PAS Banden -Accu’s-Heeswijk, Heeswijk.
Fotohokje.nl, Heeswijk.
Installatiebedijf Loeffen, Nistelrode.
Akker-EI Heesch, Heesch.
Next Image, Heeswijk.
3sen Lijmwerken, Dinther.
Van Zoggel Betonboringen BV, Heeswijk.
Meubelfabriek Herso BV, Loosbroek.