info@stichtingmvi.nl
Adres zorgproject:
Hoge akker 27, Den Hout

Zuster Ester

Deze zorgorganisatie heeft jouw hulp nodig!

Zuster Ester gaat alleen of gezellig in een groep tot 8 personen op pad met mensen die dagelijkse zorg nodig hebben. Ze stippelt het helemaal uit, regelt het vervoer en boekt eventueel de toegangsbewijzen. De cliënt hoeft alleen maar te genieten van een onvergetelijke dag met een dierbare. Ze bedenkt een leuke activiteit, zoals een mooie musical, een leuk pretpark, een bezoek aan het strand of een rustgevende wandeling in de natuur en alles wordt geregeld: van het vervoer tot aan een kopje koffie met iets lekkers.

Waarom kiest deze zorgorganisatie voor een bus via Stichting MVI?

Een zorgondernemer wil zich het liefst richten op de zorg van cliënten. Maar het ophalen en thuisbrengen van cliënten kost vaak veel geld. Het zelf aanschaffen of leasen van een 9-persoonsbus bij een dealer of een leasemaatschappij is onbetaalbaar geworden. Laten wij ze daar nu mee kunnen helpen. Een eigen bus voor een vast bedrag per maand, met of zonder rolstoelplaatsen. Dit tegen een heel aantrekkelijk tarief, door de ondersteuning van onze MVO partners. Wij ontzorgen een zorgondernemer volledig met onderhoud, verzekering en belasting. Ze betalen dan alleen nog voor het tanken.

Wil jij maatschappelijk een steentje bijdragen aan een mooiere wereld?

Word MVO partner van Stichting MVI! Dan maken we samen actief het verschil tussen vereenzaming en levensplezier. Deelnemen aan de maatschappij is voor de cliënten erg belangrijk. Erbij horen, gewaardeerd worden en gewoonweg lekker bezig zijn is iets wat ze graag willen. Vervoer is daarom een belangrijk aspect, zonder vervoer zijn boven genoemde activiteiten erg lastig te realiseren.

Wij zorgen ervoor dat kwetsbare mensen gratis gebruik kunnen maken van een zorgbus om bij deze zorginstelling te komen. We zoeken nog een aantal lokale MVO partners om deze bus te ondersteunen. En je krijgt er veel voor terug! Naast natuurlijk het allerbelangrijkste: de vele gelukkige gezichten van de kwetsbare mensen, zorgen wij ook voor zichtbaarheid van jouw bedrijf. Dit in de vorm van een logo of andere uiting op de bus, maar ook op onze website en socials.

Steun het project! Doneer nu aan Zuster Ester