Stichting Mobiliteit Voor Iedereen vraagt uw ondersteuning. Om een grote groep kwetsbare ouderen dagelijks vervoer van en naar dagactiviteiten, uitjes, bezoek Zorgboerderij te kunnen aanbieden zijn we op zoek naar donateurs.

Vanuit de inkomsten van deze donaties kunnen we vele ouderen de komende jaren vervoer aanbieden en mogelijk belangrijker nog een netwerk waardoor we kunnen helpen om richting toekomst zelfredzaam te worden.

Voor het bedrag van 5,00 kunnen wij 1 kwetsbare oudere vervoeren van woonsituatie naar dagbesteding en terug!! Voor dit bedrag zorgt u ervoor dat een kwetsbare oudere een onvergetelijke dag wordt aangeboden.

Vanuit Stichting Mobiliteit Voor Iedereen zullen we tevens op de hoogte houden van de verrichtingen van de stichting en de projecten, zodat u ziet dat uw donatie op een juiste manier wordt besteed.  Uw volledige donatie zal worden aangewend voor de Zorgbusprojecten en verdwijnt niet zoals te vaak bij bestuurders. Alle vrijwilligers en bestuursleden van Stichting Mobiliteit Voor Iedereen verrichten de werkzaamheden onbezoldigd!

bijv. maandelijks  5,00 – 10,00 – 25,00 – 50,00 – 100,00 – vrije keuze:  via maandelijkse machtiging.

En eenmalige donatie  10,00 – 25,00 – 50,00 – 100,00 – vrije keuze:  via maandelijkse machtiging.

Doe nu een donatie!